5 Metode eficiente pentru promovarea afacerii tale

, , Lasa un comentariu

Daca ai ajuns pe aceasta pagina sunt convins ca esti unul dintre cei care si-au deschis o afacare, iar acum se intreaba cum ar putea sa o promoveze, astfel incat sa-i creasca vizibilitatea.Noi ti-am pregatit o lista cu cele mai eficiente metode pentru promovarea unei afaceri.

1. Promovare pe internet

Una dintre cele mai importante metode de a promova o afacere este vizibilitatea acestuia pe internet. Cum ai putea face asta?

  • rezlizarea unui site web
  • promovarea site-ului pe retelele sociale (facebook, twiiter, google+, linkedin, etc.)
  • trimiterea comunicatelor de presa
  • scrie articole cu subiecte legate de propria afacere si incearca sa faci parteneriate cu bloggeri pentru publicarea scestora pe blogurile lor.
  • pune filmulete pe youtube cu serviciile sau produsele afacerii
  • poti apela si la variante de publicitate pe facebook sau google adwords.

2. Promovare prin evenimente si concursuri

Prin aceasta metoda de promovare, vei avea ocazia de a intra in contact direct cu clientii tai sau cu alti potentiali clienti. Astfel, vei avea sansa de a-ti mari lista de contacte.

Nu te rezuma la un singur premiu, ofera mai multe premii care sa atraga cat mai multi oameni. Daca bugetul nu iti permite achizitia a mai multe premii, incearca sa faci parteneriate de tip barter. Luand premii de la altii in schimbul unei reclame in cadrul concursului.

3. Ofera ceva gratuit

stickere-autocolantOfera produsul sau serviciul tau pentru a putea fi incercat gratuit. Important este ca acel serviciu sau produs sa fie de calitate. Astfel, vei putea elimina teama unui client de a cumpara produsul sau serviciul tau.

Cu aceasta metoda de promovare, cu siguranta un procent foarte mare de participanti vor cumpara serviciul sau produsul prezentat.

Poti oferi gratuit obiecte personalizate, gen: tricouri, pixuri, breloguri, calendare, stickere, etichete autocolante sau alte obiecte. Nimeni nu refuza un obiect gratuit! indiferent cat de mic ar fi.

 

4. Lipeste un autocolant pe masina personala si / sau a firmei

Un autocolant pe o masina care ruleaza zilnic in orasele mai mari, cu siguranta va atrage privirea participantilor la trafic sau al trecatorilor. Ideal ar fi sa ai si date de contact pe acel autocolant. Astfel, vei intra in contact cu mai multi potentiali clienti.

5. Multumeste-ti cei mai buni clienti

Clientii fideli, cei care platesc la timp sau cei care te sustin vor trebui rasplatiti ! Acesti clienti vor sti primii ce oferta sau produs nou ai. Acesti clienti vor primi discounturi si servicii / produse bonus.

Si nu in ultimul rand, va trebui sa le multumesti de fiecare data cand ai ocazia. Cu o astfel de atitudine, cu siguranta te vor recomanda si altora.

Daca ti-a placut acest articol te rugam sa il distribui:
 

Adauga un comentariu